Dag 2: za 23 november: Santiago de Chile - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Wanda - WaarBenJij.nu Dag 2: za 23 november: Santiago de Chile - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Wanda - WaarBenJij.nu

Dag 2: za 23 november: Santiago de Chile

Blijf op de hoogte en volg Wanda

26 November 2012 | Chili, Santiago de Chile

Wisseling van de wacht bekeken bij Paleis. Raakte daar aan de praat met een Chileens mannetje, dat apetrots was op de ceremonie, getuige wat hij allemaal tegen me zei en de manier waarop. Hij vertelde me o.a. dat Chili niet corrupt is itt de VS. Datwas nieuw voor mij. Verder die dag naar de heilige maagd geklommen, ong 500 hoger in de hitte, en voorproefje voor de beklimming van de vulkaan op maandag, viel niet mee. ‘avonds gegeten in “die kleine Kneipe’. De vraag was wel of de eigenaar zich voor of na WOII gevestigd had in Chili….
’s Avonds opgehaald om naar het busstation te gaan voor onze 10-urige rit naar Pucon. Eenmaal in de bus, was ik verrast door de luxe: een stoel die bijna helemaal in ligstand kon en ook breed was. Hoewel de bus normaal vn grootte was. Bood hij maar plaats aan 25 stoelen. Na vertrek kwam de chauffeur langs om iedereen te voorzien van een kussentje en in te stoppen. Het enige dat ontbrak was wellicht een nachtzoentje, maar ik weet niet of ik daar blij mee zou zijn. De volgende ochtend werden we weer gewekt met een ontbijtje, echt geweldig! Nu zit ik in hotel Vientos del Sur.


  • 26 November 2012 - 08:27

    Mado:

    Hoi Wan,

    Heel veel plezier daar, ik heb wel even de goede url van je website aan de familie gestuurd.

    Dikke kus,
    Mado

  • 26 November 2012 - 11:57

    Mam:

    Hoi Wanda, was de chauffeur niet jong genoeg om een kusje te waarderen?
    Ik zag dat ze op Plaza di Armas nog steeds aan het schaken zijn. Liefs Mam

  • 26 November 2012 - 12:23

    Philip:

    Hoi Zus,

    Als de hele familie reageert, kan ik niet achterblijven. Ik hoop dat je een fijne reis hebt.

    Groeten je broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Santiago de Chile

Wanda

en nu gaat deze trip naar ............Patagonia

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 10336

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Indonesie: Java, Bali, Lombok

22 November 2012 - 16 December 2012

sawadeeargentinië

22 November 2012 - 16 December 2012

Patagonie

Landen bezocht: