dag 1 - Santiago de Chile - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Wanda - WaarBenJij.nu dag 1 - Santiago de Chile - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Wanda - WaarBenJij.nu

dag 1 - Santiago de Chile

Blijf op de hoogte en volg Wanda

24 November 2012 | Chili, Santiago de Chile

Vlucht was best aardig, maar ook aardig slopend. In totaal bijna 15 uur in het vliegtuig gezeten, beetje veel, maar op de rit naar Madrid na, weinig turbulentie. Werd er op het vliegveld van Santiago nog uitgepikt door een snuffelhond omdat ik ...... mandarijnen in mijn tas had gehad. Die had ik gelukkig in Madrid opgegeten zodat me een boete bespaard bleef. Madrid was leuk, lekker op t terras gezeten inde zon (!)en erg gelachen met de mensen van de groep, het is heel gezellig

Het is heerlijk om weer in Zd Amerika te zijn, de drukte ed. Wel veel autoverkeer midden in de stad. Het is herlijk weer, zo'n 25-27 ' en 4 uur vroeger an in N'land.
Morgen nog een dagje Santiago en dan lekker de natuur in, heerlijk de rust opzoeken. Duik nu snel mijn bed in want ik heb nog een nachtje in te halen,